1402-11-13 06:27
896
0
88626
سرپرست دفتر امور بانوان استانداری گلستان:

عقبگرد دشمن با آمدن مردم به صحنه امکان‌پذیر است

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با برشمردن اولویت‌های مهم انتخاباتی گفت: در انتخابات گام اول حضور حداکثری در صحنه است این حضور می‌تواند دشمن را ناامید کند و به عقب بکشاند.

سیده زهرا حسینی‌جبلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تبریک ایام‌الله دهه فجر این ایام را درخشش نورانیتی دانست که همچنان در کل جهان می‌درخشد.

وی تصریح کرد: اگر برای نسل جوان آرمان‌های انقلاب به درستی تبیین شود مطمئناً مشکلاتی که الان با آن مواجه هستیم را نخواهیم داشت.

* جشن‌ها باید در راستای آگاهی‌بخشی باشند

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص اهدف برگزاری جشن‌های دهه فجر بیان کرد: ما هر ساله در دهه فجر جشن برگزار می‌کنیم اما باید هدف از این جشن‌ها برای جوانان گفته شود.

حسینی‌جبلی ادامه داد: در جشن‌هایی که برگزار می‌شود باید انقلاب به نسل جدید معرفی شود.

* ضرورت بیان تاریخ شفاهی انقلاب به نسل جوان

وی با برشمردن ضرورت تبیین تاریخ شفاهی انقلاب اظهار کرد: حداقل کاری که در این ایام می‌توان انجام داد معرفی تاریخ انقلاب اسلامی است سپس می‌توان به ایثار، تلاش و جهادی که در آن زمان صورت گرفت پرداخت.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: اگر معرفی تاریخ صورت بگیرد به دور از هر جناح‌بندی و حاشیه‌سازی افراد با فکر باز به این مهم دست پیدا می‌کنند که چه شد این انقلاب بعد از این همه مدت دوام آورد و همین ماندگاری ۴۵ ساله حقانیت آن را اثبات می‌کند.

* ۴۵ بر صفر به نفع انقلاب اسلامی

حسینی‌جبلی با بیان اینکه در مقاطعی پس از انقلاب شاهد فتنه‌ها و ماجراجویی‌هایی بودیم گفت: دشمنان در هر دوره ترفند و نقشه مربوط به آن زمان را برای مخاطبان می‌کشیدند که به لطف خدا تمام این فتنه‌ها نقش بر آب شد.

وی اظهار کرد: امسال مردم ما ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند در حالی که دشمن ادعا می‌کرد این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند.

* نور خدا خاموش شدنی نیست

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: این تصور غلط دشمن به این دلیل بود که هیچ یک از انقلاب‌های دنیا به مدت ۴۰ سال دوام نیاورد اما از آنجا که انقلاب ما بر مدار حق بود و نور آن از خدا بود هیچ قدرتی را توان مقابله با آن نبود.

حسینی‌جبلی با اشاره به وعده صریح خداوند گفت: طبق آیه صریح قرآن کافران هرگز نمی‌توانند با نور خدا مقابله کنند و نور خدا خاموش‌شدنی نیست.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با بصیرت و آگاهی قدرت انقلاب خود را باور کنیم و بتوانیم در مسیری گام برداریم که زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت باشد.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص تعداد برنامه‌های حوزه بانوان در ایام‌الله دهه فجر گفت: حدود ۲ هزار برنامه توسط دستگاه‌های مختلف در این ایام به معاونت زنان اعلام شد و از دیروز با قدرت اجرای این برنامه‌ها آغاز شده است.

* جوان آگاه، می‌تواند از انقلاب دفاع کند

حسینی‌جبلی؛ آگاهی جوانان را لازمه دفاع آنان از انقلاب خواند و گفت: باید با ایجاد شرایط مناسب و تبلیغ چهره به چهره آگاهی جوانان را نسبت به واقعیات انقلاب بالا ببریم چرا که باعث می‌شود جوانان با علم و اعتقاد بیشتری از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

وی در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند و نقش زنان در انتخابات گفت: یکی از مسائل مهم کشور ما بحث انتخابات است البته یکسری نارضایتی وجود دارد و آن هم به این دلیل است که در مقاطعی نتوانستیم انتخاب‌های درستی انجام دهیم.

* حضو پرشور باعث ناامیدی در اردوگاه دشمنان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با برشمردن اولویت‌های مهم انتخاباتی گفت: در انتخابات گام اول حضور حداکثری در صحنه است این حضور می‌تواند دشمن را ناامید کند و به عقب بکشاند.

وی گام دوم را انتخاب آگاهانه با معیار اسلامی و انقلابی خواند و افزود: مشارکت حداکثری مردم می‌تواند توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کند و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار و تسریع سازد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.